Saturday 7 May 2011

CUte Boy From London !!!

 Assalamualaiku...... Salam sejahtera.... salam perpaduan..... salam 1 Malaysia
(dh mcm PM plak)

Apa khabar kawan-kawan ? sihat kah anda ? maklum la sekarang ni cuaca x menentu, bila panas.... panas giler.. bila hujan seJUkkk sangat...  [kalau lah kita boleh controll cuaca ni kan.... ] 

so kali ni nak share la gambar yg agak Classik la.. time Aku kecik-kecik dulu.... dalam umur 3 ke 4 tahun gitu la.. tak sure plak.. hehehehehe. mengimbas kembali kenangan ketika di zaman kanak-kanak
BEST !!! semua boleh buat.. free je kan.. hahahaha .  main puas-puas, tak payah nak fikirkan tentang masalah-masalah, xde rasa boring... yang tahu hanya best.. fun.. !!

... cute kan  ❤❤❤❤❤❤ ? kat tangan tu ala2 rockstar gitu~~

Zaman kanak-kanak ku tidaklah kesunyian sebab aku dikurniakan seorang adik Kembar (kembar tahun la aku lahir january--dia bulan disember) namanya Fendi .... dia la teman sepermainan aku time kanak-kanak dulu... hehehehe


nie gambar kami berdua ~~~ masa ni umur 5 tahun tak silap.. hehehe






ni gambar aku bila sudah sewasa.... hehehehe saja nak interframe gak !!





No comments:

Post a Comment