Tuesday, 10 May 2011

Wow BestNya konvokesyen Ptss ...... tak sabar menunggu konvo PoLisaS pulak

Assalamualaikum....

Hari ini.. 9.5.2011 merupakan hari yang bersejarah buat adik ku Fendi.... hari Konvokesyen  PTSS yg ke-5 dilangsungkan dgn gilang gemilang........ 
aku, ibu ku tercinta, adik ku Alia dan Fendi tiba di poli dalam pukul 1 tgh hari  lebih gitu... punye la excited bila tgk budak2 yg dah selesai terima konvo (sesi pagi :untuk pointer 3.5 ke atas)  berjalan meninggalkan Dewan Harumanis PTSS di iringi keluarga dan sahabat... Cantik dan segak masing-masing berjubah konvo, ada yang berbaju melayu lengkap bersampin,tak kurang jugak yang ber kemeja dan ber kot... ala-ala tuah hakim pon ada....

Lepak_lepak sementara menunggu majlis sesi petang berlansung aku pon jumpa la dengan Afifi ,  amer, Apex , muaz dan ramai lagi rakan sekelas Fendi... borak-borak la kejap.. hehehe

TEPAT pukul 2 petang aku,ibuku & adik perempuan aku pon masuk la dalam dewan Harumanis yg gilang gemilang tu.... WAHH !!!! Teruja !!!! sungguh indah dewan tu (sambil duk berangan mcm mane la rupa dewan Konvo aku nanti kat kuantan ) hahahahhaha

ni la suasana kemeriahan kat dewan ptg tadi....
berjam-jam la jugak menunggu ... lastly hah disebutlah nama MOHD AFFEND B MOHD ZAKI !!! tudia dengan segaknya adik aku pon naik atas pentas dan menerima DIPLOMA nya              ( padahal bekas letak sijil je, lepas pulangkan Jubah baru dapat Diploma sebenar) hehehehehe

nie hah !! Trio 3 beradik MEletop afte konvo... hehehe

dalam pukul 6 petang ... selepas selesai pemulangan jubah semau kami pon beransur la pulang..... heheheh tp sebenarnya pegi lepak kat Kuala Perlis dulu.... makan BBQ tepi pantai.. lepas tu baru la balik...

BEST Excited hahahahahahha

sekian.....Tq kepada yang membaca...

5 comments:

  1. u tk kasih bunga ke kat adik u..?? hahaha

    ReplyDelete
  2. rasanye dewan kita cantik lagi kot hahaha..
    perasan..!!! coz very xcited..!! haha

    ReplyDelete
  3. heheheh mar tak bagi pon bunga.. my mom cakap kalo bagi-bagi bunya ni menyerupai kristian. hehehehehe
    sebenarnye xde budget........ satu jambak 60 hengget tu.... baik makn ikan bakar

    hehehe dewan kita haruss la vouge dan meletop dari nie. hahahahahah

    ReplyDelete
  4. tkpelah tk yah bg lagi pun dia laki..mesti malu hahaha...
    tp untuk gurl2 bunga tue macm wajib je hahaha..
    i like..!!
    i tunggu bunga dr u lah hahahaha...

    memag vouge..!!

    ReplyDelete
  5. ok.... (mane u taw i nak bg bunga kt u nie?) hisk2 kantoi.. hehehe but i am waiting for reply... teddy bear yg cute2 po ok gak hehehehhehe

    ReplyDelete